悠閒日誌

希望每個人進入Shirley's Blog後就好像走入了一個平靜、開心、自由自在的悠閒世界。

September 09, 2006

冰皮月餅--第一次試做

好耐無整餅同包包啦,響過去3個星期我主要埋頭苦幹響網上四處搵冰皮月餅嘅食譜同做法,當然唔少得搜集各位網友整冰皮月餅嘅心得啦,因為我打算今年親自製作冰皮月餅。終於昨晚我第一次試整咗8個冰皮月餅,冰皮同奶皇餡都係自己親手整,總共製作時間約2個半鐘,製法並不算繁複,整個製作過程大致順利。由於係試做關係,所以我只用了果凍膠模做月餅模。我覺得製作過程中最困難就係壓模一環,我將餅糰放入膠模後,好難將餅糰擠壓到膠模嘅頂部,結果差唔多個個月餅脫模後,頂部嘅形狀都係唔完整嘅,唔知下次出去買個真正嘅月餅膠模來整會唔會好d呢?

雪咗一晚切開睇到都幾滿意,不過月餅底部冰皮似乎厚咗d,我諗下次要改良一下包餡嘅手法,唔駛整到個月餅皮底部過厚。咬咗一啖,唔錯喎,第一次整到似無似樣,味道都ok,依家雪櫃仲有d奶皇餡用剩,過兩日再試吓整d芝麻餡,實行一次過整奶皇同芝麻兩種味道~~

0 Comments:

Post a Comment

<< Home