悠閒日誌

希望每個人進入Shirley's Blog後就好像走入了一個平靜、開心、自由自在的悠閒世界。

August 15, 2006

Strawberry Mousse Cake

依個係我第2個親自整來送給人嘅生日蛋糕,因為我家姐個囝囝響8月13日剛剛1歲大,佢暫時仲有好多嘢仲未食得,所以我就整咗依個mousse cake給他,雖然佢仲未可以食mousse,但起碼可以食個cake入面嘅清蛋糕餅底部份。今次係我第一次整mousse cake,我覺得整得都唔錯,唯一可借嘅係唔知點解包住cake外圍,用來防止cake黏住蛋糕模嘅焗爐紙,收入雪櫃後竟然出現收縮現象,搞到個cake邊好唔平滑,令整個cake嘅外觀扣咗唔少分。

0 Comments:

Post a Comment

<< Home