悠閒日誌

希望每個人進入Shirley's Blog後就好像走入了一個平靜、開心、自由自在的悠閒世界。

August 14, 2006

珠海海泉灣溫泉渡假村

上星期10/8-11/8同老公去咗珠海海泉灣和澳門玩咗兩日,由於係旅行團關係,行程第一日日間主要去左一個叫”參之谷”嘅地方,但我哋依團嘅團友目的喺去浸溫泉,所以團友們聽完"參之谷"工作人員介紹人參和石斛之後就即刻走人,願意花錢買嘢嘅團友都冇乜幾個。我同老公就用咗$20食咗一盅雪耳石斛燉人參,響香港食一碗糖水都要咁上下價錢啦,我覺得花$20試吓都毋妨...

第二個行程就喺去雅居樂花園自費睇4D電影,我同老公同埋大部份團友都冇睇,咁我哋就響雅居樂花園周圍逛咗約30分鐘,等埋其他團友睇完就走。

終於都去到海泉灣,但時間都已經喺下午4點幾啦。首先導遊帶我哋響海泉灣行一圈,等我哋知道各設施嘅位置,行咗約15分鐘左右就行完,之後我哋就各自到房間休息,等到6點就去享用我哋嘅晚餐--湖畔BBQ。領隊話唔想團友日洒雨淋同埋比蚊針,所以所謂嘅"湖畔BBQ"會安排響室內進行,至於BBQ就唔駛我哋自己燒,所有食物會由廚師燒去給我哋食,就好似平時食Buffet咁。雖然食物款式和種類並不多,BBQ食品就更加少,但我覺得味道尚算不錯,環境亦很舒適。

海泉灣內其中一間海皇星酒店嘅房間


海泉灣日與夜景色




食完晚餐我同老公花咗$120(兩人共$240)去咗睇名為"海邊的夢"嘅Show,約90分鐘嘅表演真係很精彩,第一次睇show d seat位會轉架,當有表演者走到台下中間表演時,位於觀眾席前半部份的seat位就會轉動約90度角,方便我哋坐響依d seat位嘅觀眾繼續睇表演。整個show有歌舞表演、雜技、電單車、體操等,我覺得今次依個show真係值回票價。不過可惜表演場內嚴禁拍攝,所以未能同大家分享。

睇完show後我同老公就去咗浸溫泉,浸咗大約90分鐘都好攰啦,又喺要返房沖涼訓覺嘅時候啦。我覺得海泉灣嘅溫泉同北海道嘅溫泉唔同,好似唔多似溫泉水咁,總之就浸過啦,喺咪真正嘅溫泉就真係唔知啦。不過其中有兩個池幾值得介紹,一個喺死海鹽溫泉池,由於含死海鹽份很高,故浸響裡面嘅人都好容易就會浮起。另一個就係"親親魚"池,依個池嘅特點係池中有好多小魚,你可以坐在池邊的梯級,大約心口以下嘅部份會浸響水中,池中嘅小魚就會游埋你對腳附近,游游吓就會埋黎啜你對腳,幫你啜走對腳嘅死皮,感覺會有少少痕,有d女仔同小朋友都頂唔順依種感覺。可能我對腳冇乜死皮,所以唔係好多魚游埋黎啜我對腳,不過我老公好多時都會有一群魚仔啜住佢對腳,睇起來好得意呀。

第二日我哋中午食過飯才離開珠海前往澳門,旅行團亦響抵達澳門後解散。響澳門逗留咗大約7個鐘左右,我同老公大部份時間響金沙賭場內玩大細,好彩最終贏咗幾百蚊,總算搵番少少錢幫補今次嘅行程啦。另外我哋又去過漁人碼頭,逛咗一陣影咗幾張相就走咗啦。臨上船返港前當然要去醫肚啦,我哋去咗八佰伴附近一間茶餐廳食飯,之後就搭9:15船回港,珠海澳門兩天遊亦就此結束。

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

o甘o喬我一家三口晌7/8 - 9/8, 到係去海泉灣, 好正呀. 這是我們的緣份, 能相識但無緣見面, 之後9/8 - 10/8就去左長隆.

27/9/06 11:14 am  

Post a Comment

<< Home