悠閒日誌

希望每個人進入Shirley's Blog後就好像走入了一個平靜、開心、自由自在的悠閒世界。

July 20, 2006

紅荳飽

今次係我第一次整紅荳飽,而且係跟一位網友提供嘅超軟甜包食譜製作。由於成整d較軟熟嘅包包,所以我決定用中種法製作,亦因為唔想整包整得太夜,所以我不單只用中種法,同時我亦用咗冷藏法製作,響第一次發酵後將麵糰排氣,跟住就將麵糰放入雪櫃待第二朝起身取出再做餘下工序。其實我都唔知咁樣又用中種又用冷藏法好唔好架,不過我覺得焗完d包包都好軟熟,我屋企人食過都話唔錯。

係咪見到焗盤左邊有一個包包特別冇加罌粟子呢...因為嗰個包包係特別為我家姐個囝囝整嘅,佢下個月中就滿1歲啦,佢依家只可以食d無餡包包,所以我就特別預一個無餡包包比佢囉...


包包未出爐已經傳出陣陣香味啦...由於今次第一次整紅荳包,所以唔敢放太多紅荳餡,下次一定要放多d,咁咬落去就會啖啖紅荳啦...^_^

0 Comments:

Post a Comment

<< Home